Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

sjukan

Av Aja - 2 augusti 2012 18:35

Idag har jag haft tre besök på sjukhus men alla besöken gick bra  .-)

Se har jag och mamma varit ute på långpromenad i över två timmar så man kommer nog att somna gott

i kväll.. 

Det har varit kanon väder här i dag, varmt och skönt men sommaren har verkligen gått för fort tycker jag.


Ihelgen som kommer nu så har Nyköping som heter festdagar men de har plockat bort våran karneval så jag ränker inte

 gå och titta  sen har man inga pengar heller :-(


nu är det slappa som gäller resten av kvällen


pözz okram sa gumzan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aja - 17 september 2012 04:01

håller på att ladda upp bilder här men det är lättare sagt än gjort men håll  ut    kramiz ...

1/9

Av Aja - 1 september 2012 23:39

Så här kommer månaden s första inlägg   Idag har jag fått hjälp med mn laptop  så nu ska den funka igen Tack för hjälpen:-) sen har jag pysslat med lite annat oxå mest suttit vid datan o surfat.   Imorgon hoppas jag på finare väder..  då sk...

Av Aja - 30 augusti 2012 09:30

   just nu sitter jag o dricker te  och lyssnar på musik:-)   Idag känner jag mig på bra humör  vet inte varför  men jag är glad..   Får se vad som väntar idag   återkommer med rapport   over an out sa gumzan   ...

Av Aja - 29 augusti 2012 21:43

Efter att varit ute och flängt ett tag så jag hemma igen:-) idag har jag köpt en ny handväska då min gamla gav upp men jag är super njöd av mitt inköp:-)   Imorgon vet jag inte vad jag ska göra    pöz sa gumzan   ...

Av Aja - 23 augusti 2012 09:15

Det är i dag 10 år sen min mormors begravdes i Stigtomta kyrka :-( 10 år av djup sorg o saknad  det känns som en tagg i mitt hjärta och den  taggen kommer aldrig att kunnas  plocka bort.   Jag saknar henne så mycket.. Denna dag kommer jag a...

Presentation

Gumzan's krypin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards